Godmorgon

Jag är ledig idag! Tänkte att jag inte ställer klockan alls utan får sova ut. När jag vaknar är det så ljust ute att jag tänker oj vad länge jag har sovit, nu är säkert klockan närmare 10.00. Vet ni vad klockan visade? 07.55. Så kan det gå! Då har jag en hel dag att slå ihjäl :)

Nu ligger jag i sängen och kollat på tv. Har börjat kolla på Prison Break säsong 3, var så länge sen jag såg den! Ska snart traska upp och koka mig lite mannagrynsgröt :) Sen så ska jag även städa här hemma :) Sen blir det nog att traska ner till stan, funderar på att köpa något gott på bolaget till helgen. Eller om jag ska ta av mina slots här hemma? Det var ju faktiskt väldigt länge sen jag drack mina fina öl nu (märk ironin). Men ska i alla fall gå till Hemmakväll och hyra film tills ikväll. Jag har aldrig sett Spiderman filmerna, så jag och Sajje tänkte köra ett marathon. Ska även färga håret, känns som det är dags nu!

Får se om jag klämmer in en promenix runt munkis med, tog ju den rundan igår med Emmelie :) Så duktiga är vi! Så vi får se hur jag gör idag. Hade kunnat få jobba om jag hade velat, men eftersom jag hoppade in extra både förra och förr förra veckan så tyckte jag att jag kunde förtjäna en lugn jobb-vecka den här veckan. Dessutom är det min jobbigaste jobbvecka nästa vecka. Så behöver ladda upp lite :)

Drömde att vi skulle åka till Alanya, och jag hade inte packat den dagen vi skulle åka! P A N I K ! Haha, usch det var hemskt. Men annars vart det en rolig dröm! Längtar verkligen till värmen. Lizah smsade igår, de hade det jätte bra i Thailand :) Är inte alls avundsjuk, nejnej..

Måste även ge en liten hälsning till en trogen läsare på andra sidan jordklotet :) Elina, saknar dig massor! Räknar ner dagarna till din hemkomst ♥

Nehe nu börjar jag bli hungrig!
Pussokram på er!

Kommentarer
Postat av: Elina

du anar inte hur mkt jag saknar dig, fia.. tänker på dig/er varje dag! <3 skönt att iaf kunna läsa din blogg :) så jag är och förblir din trogna läsare!

2010-03-11 @ 03:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback