Fredag

Rätta mig om jag har fel, men visst är det inte särskilt schysst att börja borra, såga, slipa eller vad sjutton de nu gjorde, klockan 08.15..? På min leediga dag! Det är ju faktiskt inte självklart att alla har vaknat eller gått till jobbet vid den tiden! Utan vi som te.x. jobbar inom vården är faktiskt lediga en del vardagar. Wellwell, tur då att jag har blivit extremt morgon pigg och inte kan sova längre än till 08.00-09.00 tiden nu mera.. Haha. Annars så stör mig faktiskt inte bullret särskilt mycket.

Hade lite Mary Kay party igår som sagt, Lotta höll i det och mina gäster var mamma, Annica och Emma :) Jätte mysigt var det. Den här gången köpte jag Eye make up remover och en ansiktismask kräm typ. Blir nog kanoners. Skulle inte förvåna mig om det blir ett party snart igen. Idag är det för övrigt städ och tvätt dag som gäller! När jag har tvättat klart tänkte jag även tvinga mig själv att gå till gymmet.. Får se om jag lyckas! Men det behövs i alla fall..

Har kokat mig lite mannagrynsgröt nu på min nya spis :) Den funkar jätte bra! Ska snart koka mig lite kaffe med. Vi får se om det blir lite myskväll med tjejerna ikväll med :)



Tycker att det är dags för en viss fröken Mackenhauer att komma hem från Thailandet nu.... SAKNAR DIG!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback