Torsdagkväll

Har varit såå duktig och trottsat min bakfylla och städat hela lägenheten! Det behövdes verkligen, så skönt att ha det gjort :) Hoppas jag kan hålla hyffsad ordning nu ett par dagar (för att vara realistisk) i alla fall. Har även hunnit med att käka lunch med Sophie och Lizah idag, mys! Vi har vårt egna lilla Glamourama här i Jönköping tycker jag, med våra galna utgångar, fika, tjöt, och framför allt det att vi bor i stan allihopa. Jag är så otroligt glad att jag har så fina vänner! Kan inte säga det för många gånger. Massa kärlek till er♥

Imorgon blir det studentfirande för mina fina kusiner Johanna och Emma! Ska bli skoj :) Men denna veckan så har de mesta tankarna gått till våra egna fina student minnen.. Börjar nästan gråta när vi pratar om det! Champangefrukosten, i ett partytält i regnet. Men lika roligt hade vi för det! Avslutningen i gympasalen..! Det största minnet är nog när vi trycker så mycket vi bara kan för att vi ska få springa upp på scenen, vår ena rektor håller emot med all sin kraft, svetten rinner på hans panna! Den andra rektorn sitter på scenen och vinkar till oss ger slängkyssar, och retar oss så gott han bara kan. Sen upp på scen och köra vår efterlängtade studentdans! Och så flaket, åka runt i Jönköping, skrika dansa och ha roligt. Jaa, det är nog dem starkaste minnerna från just den dagen! Sen har vi ju miljoner saker till att minnas från den sista terminen, men ska jag berätta om alla dem så lär jag sitta här hela natten! Kan ju bara säga det en gång till, ååh vad roligt vi hade!

  

JB kommer nog aldrig glömma våran Trolloxen! Haha



Känns som helg! Jag är ju ledig nu ända fram tills på måndag, då har vi visserligen ett möte. Men förutom det så har jag riktigt långledigt nu :) Skönt, är jag värd efter två veckor fullspäckat med jobb. Ikväll har jag ätit ostbågar och tittat på Sex and the city filmen (den första), och fält lite tårar! Kan man låta bli? Älska älska SATC! Nu så ska jag väl gå och lägga mig snart antar jag. Har inget bättre för mig!

Måste bara säga en gång till, riktigt grym kväll igår! Jag som så länge har tyckt att det har vart så tråkigt ute nu för tiden. Kanske var det en omvändning igår? Tror faktiskt ett det var den goa stämningen tillsammans med shotens förtjänst :) Fler galna kvällar tycker jag! Kanske blir en till i helgen..? Vi får se! Jag lämnar det öppet :)

Fick förresten skattepengarna idag med! åååååh vad gött det var att se dom på kontot! 12 241kr rikare :D Nu har jag mitt russel till Alanya :D Som det btw bara är två veckor och sex dagar kvar till :) Underbart!

Nehe, sängen var det kanske? Ska nog kika på grannfejden först bara. Haha :) På tal om granne, så försöker jag spana lite på min. Har luskat ut att det är den mäklaren som sålde lägenheten över min som även jag var och kollade på. Och han är faktiskt lite småsöt dessutom! Men har även sett en liten brunett han har med sig ibland. Så väggen mellan oss som jag hade planer på att riva ner någon gång i framtiden blir nog inte av. Menmen, lite ögongodis till granne är väl ändå inte fel?

Nee nu får jag ge mig!
God natt på er och massa pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback