Underbara torsdag

AJ... Att man aldrig lär sig! Varje år är det likadant, "Nemen jag har solat solarie några gånger så jag har redan en grund", "solen tar inte så mycket i Sverige".. Joo det gör den! Har haft en underbar dag i solen! Låg först nästan en timme på en gräsplätt här hemma nedanför huset. Sen så cyklade jag bort till vätterstranden där jag mötte upp Michaela, Amanda och Sophie :) Och där har vi legat till klockan 16.00 ungefär :) Jätte skönt. Men nu är jag röd på mina ställen! Värst är armarna och smalbenen.. Wellwell, får ta o inhandla solkräm snarast! Ikväll blir det bio, "Killers" med Kathrine Heigl och Aston Kutcher. Den borde väl gå hem? Älskar Kathtine Heigl, hon är ju såå bra! 

Nu så sitter jag på balkongen (dock i lite halvt i skugga med en tunn tröja över mina smalben =/). Ska kika runt lite här på datorn och även läsa lite mer i Veckorevyn som inhandlades tidigare idag. Om cirkus två timmar så ska jag möta upp Mandus och Michelele på Coffeehouse by George för en Chailatte eller kanske en smootie innan bion :) Synd att det underbara vädret inte stannar kvar, fast visserligen jobba jag i helgen så det gör ju inget. Hoppas snarare att det blir fint de dagarna jag är ledig nästa vecka istället :)





Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag! Fler sånna här dagar vill jag ha framöver :) På sommarn tycker jag faktiskt om Jönköping! Mysiga vätterstranden, mysiga piren, bra filmer som går på bio, massa bra cafeer! Jaa finns väl inte så mycket att klaga på? Ibland ska man väl vara posetiv :) Hihi. Vi får se när vi hörs nästa gång, då jag har en helg fram för mig ganska fullsmockad med jobb :) Men det ska väl gå finemang det med hoppas jag. Som sagt ha det gött, så ska jag njuta det sista av min lediga dag! Massa pussar och kramar till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback