Underbara Lördag

Föörlåt för dålig uppdatering! Skrev ett inlägg i torsdags, men min laddare har ju strejkat totalt! Så var tvungen att åka o köpa en ny igår, 700 kr!!!! Uuuusch. Menmen, min andra funkade ju inte så det var tvunget :)

Undeeerbar morgon :) Idag ska jag följa med Ruttan till Jesper, alltså Göteborg. Utgång idag och Liseberg i morgon! Åhh vad kul vi ska ha :) Måste faktiskt erkänna att jag är grymt taggad på en grym helg. Har verkligen sovit ut och känner mig utvilad. Skulle egentligen behöva dra över golven här hemma, men får se om jag hinner och orkar. Sitter och lyssnar på massa go musik och njuter av en ledig helg. Vet inte vad jag ska ha på ikväll dock, hjääälp mig! Kommer väl ha med mig en bag full med kläder, för en kväll.. Haha. Och skor? Shiiit pommes frit. Kanske ska ta fram resväskan istället?

Jobbet har gått kanon i veckan :) Fast visst tar de på krafterna. Men stör mig lite på mig själv att jag klagar så mycket på jobbet, för jag trivs ändå bra.. Och jag är faktiskt duktig på mitt jobb! Måste faktiskt få säga det till mig själv ibland. Mamma och pappa var här och tog med sig en dörr igår, som nu slipas och målas hemma i Månsarp. Gud så skönt att det äntligen blir av! Hoppas det blir bra :)

Men nu så taggar jag för en toppen helg med min underbara vän Ruttan tuttan muttan :) aka Martina Gustafsson. Haha. Vi har alltid roligt så det kommer nog bli kanon :) Hoppas ni andra får en toppen helg med. Synd att vi missar räkochvinkvällen hos Frida, men så blir det ibland. Vi får väl ta igen det nästa helg. Fast då hoppas jag även på lite Alanya tagg kanske..? :) Jaja, vi tar en helg i taget. Så Göteborg, here we come!



Massa pussar och kramar till er och trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Elina

ha så kul, älskling!! :) <3

2010-06-05 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback