Turkland

Nu blir det ett sista inlägg innan vi sticker iväg till Turkarnas land! Jag börjar bli riktigt nervös nu och låter inte Sajje lämna min sida. Var uppe tidigt idag så har gjort mitt bästa att hålla mig vaken hela dagen och har faktiskt lyckats. Så jag hoppas att jag kan sova några timmar innan vi drar i natt :) 03.00 ringer klockan och då ska jag förhoppningsvis på en halvtimme hinna klä på mig, ta på linserna, slänga på mig lite mascara, borsta tänderna, dra ner min resväska till bilen. Det hinner jag väl? Gaaah nervös! När jag kommer hem så ska jag slänga upp lite bilder och skriva om hur vi har haft det :)

Så nu är det dags för två veckor med sol, VÄRME, bad, sömnlöshet, fester som håller på långt in på morgonen, dans på bardisker.. Jaa vad mer?! Jag hoppas i alla fall på en toppen vecka :) Vi hörs när jag är hemkommen! Pussar och kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback