Trött!

Åhh så trött jag är.. Det blir man när man har jobbat hela helgen! Så nu har jag dragit på munktröjan och glasögonen och planterat arslet i soffan! Här tänker jag nog ligga resten av kvällen! Så om någon letar efter mig så vet ni vart jag är :) Har i alla fall orkat gå ner till affären en sväng, köpt en liiiiten godispåse lakris nappar! Så kommer snart få ont i magen. Men gott äre :) Köpte även lite frukost till morgondagen.. Imorgon så ska jag till optikern vid halv tolv. Sen så blir det nog gå o kika i affärerna lite, om det är fint väder så ska jag se om jag känner för att lägga mig på gräset här utanför :) Den som lever får se!

Jaa, hur går det med nedräkningen nu Lizah, Ruttan, Ellen, Joel, Johan, Markus, Phille och Moose..!? 10 dagar kvar va? Inte alls långt, så jag hoppas att taggen är sylvass nu gänget!!!!



LÄNGTAR! Bara tre dagars jobb kvar, sen semester i tre veckor och två av dem kommer spenderas i soolen i Turkeey! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Att den är!!!!! bara 10 dagar kvar! såååå sjukt underbart!

2010-06-20 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback