Tisdag

Hej hopp! Har varken hunnit skriva eller "orkat". Men nu är jag tillbaka :) Hihi. Har ju jobbat heela helgen och i går men nu så är jag äntligen ledig. Fast bara en dag! Är riktigt mycket jobb nu, och en hel del annat med känns det som. Vaknade med huvudvärk i dag :( Till råga på allt så hade jag verkligen ingen frukost hemma! Ingen juice, mjölk eller kaffe, yougurt som gick ut för några dagar sen.. Jaa verkligen inget gott! Och lika tomt är det i frysen. Så idag måste det handlas!

Veckans schema:

Igår: Jobb 07.30-13.30. Sen var jag på Mary Kay Make up party med Amanda. Jätte roligt :)
Idag: Ska sola, luncha med Sajje och följa med henne på lite ärenden, handla, sen så ska jag kolla på Johanna och Emmas bal. Ikväll blir det bio med tjejerna, Sex and the city 2.
Onsdag: Jobb 13.30-21.30.
Torsdag: Jobb 07.30-16.00.
Fredag: Jobb 07.30-13.30.
Lördag: Inga planer!
Söndag: Inga planer!

Så längtar tills på fredag nu! Efter fredag så blir det lugna gatan igen. Och med det menar jag att det inte är fullspäckat schema.

Skulle egentligen behöva städa med! Fattar inte hur det blir stökit så fort här. Hemma brydde jag mig aldrig om mitt rum var stökit! Det kunde gå flera veckor innan jag städade. Men här är det annat! Jag blir ledsen när det är så stökit men samtidigt så orkar jag aldrig städa. Vet att det förekommer mycket klagande här i bloggen, men hela dagarna på jobbet så får man höra på klagande och hur ont alla har osv osv. Så det här är lite mitt ställe att "klaga av mig på". Haha

Så nu är det väl dags att sätta igång med dagens sysslor!
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback