Tisdag

Dagen har vart bra, har inte gjort så mycket.. Eller aa, har ju jobbat 07.30-13.30. Men annars inte så mycket :) Bara luggit i soffan, hämtat ut ett paket från HM och nu kom ja nyss ur duschen. Tänkte slänga upp veckans schema:

Igår: Ledig! Var på stan en sväng, sen på kvällen var jag hos Hannah och badade badtunna, mys :)  
 



Idag:
Jobb 07.30-13.30, sen typ inget.
Onsdag: Ledig! Hoppas på att jag kan sola :D
Torsdag: Jobb 13.45-21.30.
Fredag: Jobb 07.30-13.30. Sen midsommarfest hos Ellen!
Lördag: SEMESTER
Söndag: SEMESTER

Har vart mycket tankar om framtiden idag! Nästan så mycket så att jag får ont i huvudet! Haha. Men det är enbart posetiva tankar! Vill inte skriva för mycket här just nu, men är faktiskt lite exalterad över mina tankar och kanske planer :) Ikväll blir det väl lugnt här hemma i ensamhet. Vi hörs kanske senare, eller imorgon :) Pussar och kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback