Söndagkväll

Var kul att träffa vännerna lite innan! Många av dem har jag inte sett på länge :) Tror våran resa kommer bli toppen bra. Blev mycket skratt på de två timmarna som vi träffades nu, tror det kommer blir bra när vi kommer iväg också :) Om två veckor så är det semester! Och om två veckor och tre dagar så är vi äntligen i Turkland! Kollar på underbara Greys Anatomy nu. Älskar den serien! Men jag undrar när alla snygga män dyker upp i verkligenheten och inte bara håller sig till serierna och filmerna? Haha, skojar bara :) Blir nog sängen tidigt idag. Imorgon är jag ledig, igen! Har bara ett möte som jag ska gå på. Sen blir det nog även en promenix med Lizah och kanske fika med damerna :) Jaha, jag säger väl godnatt då!



Det är aldrig lätt, och det är aldrig rättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback