Söndag

Sitter här nu inkletad med min älskade ansiktsmask från Mary Kay! Var alldeles för längesen jag hade den på.. Och det märks faktiskt! Hade en jätte mysig kväll med Johanna Frans och Jonna igår. Och idag ska jag vara hemma och pyssla! Ska hoppa in i duschen nu, sen så ska jag nog städa min gaderob, sen så ska jag nog olja in mina ballkong möbler.. Sen så någonstans där emellan så måste jag ju även laga mat! Ska ta något hemifrån och koka i hop :) Blir nog ris och kyckling i chilicreme fresh, mums! Behöver inte vara så avancerat för att det ska smaka bra :) 16.30 Ska jag vara hos Lizah, träffa "Alanya gänget", kolla i tax free katalogen :D Bara två och en halv vecka kvar nu ju! Woonderful! Nee nu blir det duschen. Hoppas ni andra får en toppen dag, vi hörs kanske senare! Pussokram♥

(Btw, nytt besöksrekord på en dag! 34 unika läsare, kuul :) haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback