Resfeber

Snart är dagen som vi har väntat på så länge här! Dagen idag började med lite frukost med tjejerna på gräsplätten nedanför mitt hus :) Sen så fortsatte dagen med lite packning och lunch med syster! Sen så mötte jag upp Lizah vid hennes jobb, vi tog en sväng på stan. Köpte det sista inför resan :) Lånade även två böcker på bibblan!

Usch vad jobbigt det är att packa! Inte liksom lägga ner kläderna i resväskan.. Men liksom, har jag med mig allt jag behöver? Har packat ner 12 klänningar, några linnen och tshirtar, 6 par skor 5 bikinisar.. Usch det är svårt! Vid sånna här tillfällen behöver man mamma! Haha.

Har suttit och målat naglarna nu för första gången på vääldigt länge! Blir så när man jobbar inom vården. En jätte snygg korallfärg :) Imorgon är tanken att jag ska gå upp vid halv åtta redan. Så att jag kan sova några timmar imorgonkväll innan vi åker. Får se om jag kommer upp i tid! En heel dag till och slå ihjäl.. Jag vill åka nu, nu, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback