Onsdagkväll

Underbara väder! Synd att det bara ska stanna en dag till. Har suttit på ballkongen ikväll och käkat en sallad med mamma och pappa. Mys :) Imorgon ska jag steka heela dagen! Om jag inte blir alldeles för uttråkad.. Ska ta med mig hörlurarna och en bok, sen får vi väl se om jag får lite sällskap av någon av brudarna kanske. Sen blir det nog även att skypa med Elina på kvällen :) ♥

Beställde lite mer från HM som ska komma i veckan :D



Den svarta som jag hade väntat på så länge kändes inte riktigt bra.. Så den har jag skickat tillbaka nu. Men den här beställde jag ju samma modell i brunt så den här vet jag att den kommer passa. Så det känns bra :)

Nuu så ska jag väl kika på tv lite antar jag! Något bra program ikväll? Annars blir det väl dvdn som vanligt. Hoppas ni har haft en bra dag i solen! Pusspuss och kramkram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback