Onsdag

Strålande väder ute, men är jag glad för det? Nix, har två dagar med åtta timmars jobb framför mig. Blää! I dag börjar jag halv två och går till halv tio, usch de passen är såå sega. Hela dagen försvinner! Men säg något pass som jag tycker om? Joo, jag tycker faktiskt om 07.30-13.30 passen och 16.30-21.30 passen. Hohojaja, nu är det bara att hålla ut tre dagar sen så har jag tre lugna jobb veckor framför mig. Sen, sen så har jag semester♥ 

Hade en riktigt bra ledig dag igår! Hade roligt, fullspäckat men ändå lugnt på något sätt. Underbart är det att bo i stan! Även att jag saknar mamma och pappa varje dag. Hihi. Vart perfekt avslutning på dagen, se på Sex and the city 2 med vännerna. Underbara film! Underbara Sex and the city, man kan ju inte annat än att älska det tjejgänget! Kul att få träffa damerna igen.

I helgen har jag fortfarande inga planer! Såå skönt. Eller lite planer kanske, ska nog träffa Ruttan på fredag i alla fall. Och någon mer om någon vill :) Hitta på något :) Sen hoppas jag att resten av helgen blir ganska så lugn. Michaela ville gå ut nästa helg, så får väl ställa upp på det kanske :) Jag vill ta det som det kommer! 

Nu så måste jag göra i ordning mig lite, sen så måste jag även laga något käk innan det är dags att rulla iväg ut io bushen. Wish me luck! Vi hörs.. Pussokram♥ 


Kommentarer
Postat av: mariana DG

ja de blir göteborg i höst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback