Onsdag

Onsdag i dag, dagarna bara springer iväg! Jag är tröttish, har nog sovit typ elva timmar i natt. Sköönt :) Om några timmar ska jag iväg på möte med jobbet. Efter mötet ska vi gp i Tabergsgruvan! Weeei, vad roligt. Sen blir det räkmacka på toppen. Kunde de inte hitta på något roligare? I guess not. Menmen :) Det blir kanske skoj!

Igår kväll så blev det en kvällsfika med tjejerna! Jennie hade med sig sin bebis, lilla Nova! Ååååh sikken sötnos. Så himelans liten var hon :) Jag tycker inte alls om bebisar vanligtvis, men lilla Nova var såå söt :) Amanda åker till Turkiet idag, fuskis! Men om tre veckor är det våran tur :) Inte alls långt kvar nu ju!

Ha en toppen dag mina vänner!
Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback