Lördag

Sitter hemma hos päronen nu i kära Månsarp! Blir nog att spendera natten här med. Men innan dess ska jag tillbaka till jobbet ytterligare några timmar. Är faktiskt lite taggad för det, ska gå en annan kvällsrunda än vad jag brukar göra, så det ska bli kul att träffa de andra lite :) Mina söta små gamlingar :)

Nu är tankarna till mitt nya projekt (se gårdagens inlägg) verkligen igång kan jag säga! Ojojoj ;) Haha. Nee inte så stort är det väl inte, men tankarna är igång i alla fall. Det första jag frågade pappa när jag kom hit var "Hur mycket kostade det när ni gjorde om erat badrum?". Fick dock inte det svaret jag ville ha.. Försökte påvisa att han hade fel, så googlade runt lite här men det visar sig att det är nog inte fullt så billigt som jag har föreställt mig.. Hade väl tänkt mig runt 25 000 kr kanske! Men får nog räkna med det dubbla. Ska börja snåla lite efter sommarn och börja spara lite mer! För någon gång vill jag nog renovera badrummet i alla fall :) Värdet på lägenheten hade ju höjts då med ju.

Så jag har kommit på ett nytt projket som troligtvis kommer sättas igång efter semestern. Som inte är fullt så dyrt och som jag kan göra det mesta själv på. Det blir att fixa i ordning min gaderob! Ta ner alla dåliga "hängen" och hyllor som är där nu, måla om och sätta in nytt! Tror det skulle bli toppen :) Har redan hittat en byrålåda på
Ikeas hemsida som är perfekt som jag vill ha där :) Har fått lite inspiration av de andra ettorna i mitt hus när de har vart till salu och legat ute på hemnet! Bra va? Så det kommer jag nog börja med redan efter semestern! Om jag kommer till skott vill säga, men det tror jag :)

Hihihihi. Nu så ska jag väl vara lite social! Vi hörs väl i morgon tror jag :) Massa pussar och kramar på er gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback