Göteborg

Har haft en toppen helg i Göteborg. I lördags bidde det lite utgång med Jeppes klasskompisar, mycket trevligt. Man märker verkligen skillnad på folk och folk.. Folket i Göteborg är så himlans trevliga! Man känner sig alltid välkommen. Så det var skoj! Sen så blev det Liseberg hela söndagen, men då vart det endast jag Martina och Jeppe. Men vi hade jätte skoj så det var lyckat!


En fördrink innan förfest :)

 
Ruttan på förfesten, som ägde rum på en jätte mysig innergård. Några grillade, och resten satt och tjötade. Jag och Ruttan hade ont i våra "smilgropar", så mycket skratt blev det faktikst. :)


På väg till Liseberg!


Ruttan i Jukeboxen!


I flumeriden!

'
Martina och Jeppe i uppskjutet, som jag inte vågar åka! haha


Snyggingar :)


Dags för Lisebergsbanan!


På slutet var vi så trötta, så det blev lite Farfars bilar och en sväng i kaninens värld där man åkte runt i en liten sak på lite vatten. Men det var en goo avslutning på dagen!


Ful bild men lite mysig bakgrund :)

Tack för en kanon helg! Nu är man tillbaka i verkligheten, jobb ikväll 16.30-21.30. Sen så blir det lite jobb till i veckan annars blir det ganska lugnt faktiskt. Tror jag ska traska iväg och sola några minuter idag! Vädret verkar inte bli det bästa denna veckan.. Synd! Menmen vi får väl se! Vädergudarna har haft fel förut.

Hoppas ni får en bra måndag, så ska även jag försöka göra det bästa av min!
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback