Bal

Har varit och tittat på mina fina kusiner nu när de gick balen :)


Johanna och Frans rullar in :)


Älskar verkligen Johannas klänning!  Och skor!


Fina Johanna och Frans!


Söta Emma med kavaljer!


Så Stiliga så :)


Emma hade riktigt grym frisyr! Skitsnyggt!

Jaa ni ser ju hur fina de var :) Mina underbara kusiner! Hihi. Men ååh vad avis jag blir! Vi hade ju så grymt roligt på våran bal. Jag hade faktiskt roligare på balen än studenten. Limosinen som vi hade var med idag! "Lyx". Jaa som sagt, balen var underbar! Hoppas mina kusiner får en lika underbar kväll som vi hade.

Har invigt min cykel och cyklat runt i stan hela dagen med Sajje på lite ärenden. Det är ju såå kul att cykla :D Ska cykla till bion ikväll med. Ska bli kul att träffa mina underbara girly girls :) Har varit och hämtat ut mitt paket från Nelly skorna var perfekta! Förutom, aningens stora kanske, men det gör inget. Dem kommer användas flitigt i Alanya (som the btw bara är fyra veckor och en dag kvar till :D). Kallt ute äre! Skulle det inte blir runt 20 grader idag och imon..? Hrmf.  

Hopp nu så ska jag dricka lite te och värma mig innan det är dags att cykla vidare :) Pussar och kramar på er!



Kommentarer
Postat av: Elina

jag saknar dig så otroligt mycket... :( <3

2010-06-02 @ 03:33:37
Postat av: Johanna

Tack älskling <3

2010-06-02 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback