Söndagkväll

Mår inte sådär super bra just nu.. Vet inte riktigt vad det är, känns som en blandning av att jag fortfarande inte är utvilad, att jag håller på att bli förkyld/sjuk, kanske är allergisk mot hunden, eller så är det helt enkelt bakfyllans spår fortfarande. Har annars haft en supermysig dag med Amanda och Frida! Vi har lunchat, vart en liten sväng på a6 och sen en sväng ute i Lovsjön och hälsade på. Men så trött jag har varit hela dagen!

Har varit väldigt stor omställning sen vi kom hem från vår resa. Levnadsförhållandena helt enkelt är ju helt olikt som vi normalt lever här hemma. Sömnen, maten, drycken.. Men en sak som jag upplever som jobbigast just nu är att jag känner mig så himla ensam! Visst jag har hunden här.. Men det är inte samma sak som att ha minst två personer omkring sig hela tiden, oftast sex eller åtta personer.. Jag tycker inte om att vara ensam! Inte för mycket.. I Alanya kände jag mig aldrig ensam, och tyckte aldrig att det var jobbigt att ha så mycket fina människor omkring mig. Då kände jag mig inte så nere som jag gör nu.. Wellwell det går över!

Vi var ju ute en sväng igår :) Slänger upp några bilder från förfesten :)

  
  

En rolig kväll med roliga flickor :) Var dock inte en enda kotte ute i princip! Skulle ge Huset en chans men det var ju bara vi där typ.. Haha. Så vi hamnade på Centrum till slut, lite mer folk där iaf. Sen blev det Chicki mama och sen hemma och nana. Amanda sov även här! Vi tänkte titta på OC hela natten, men vi somnade ganska så snabbt. 

Nu så ska jag snart krypa ner i sängen och försöka sova! Är sådär övertrött nu så vi får se hur det går. Hoppas ni har haft en toppen helg! Ska njuta av min sista lediga dag imorgon innan jag börjar jobba igen på tisdag. Dags att komma in i rutinerna igen antar jag.. Men nu så säger jag godnatt och sov gott♥

 

Kommentarer
Postat av: martina

gumman då.. du får gärna bo hos mig några dagar!!!:D vi kan mysa tillsammans och bota vår ensamkänsla:)

2010-07-19 @ 14:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback