Måndag

Okej, hur länge ska jag gå omkring och vara så här trött? Blir jag aldrig utvilad? SNARK! Ska lite senare åka hem till Månsarp och sova i familjens Järvinens hus så att Jonna slipper vara själv i min lilla lägenhet medans jag jobbar tisdag onsdag. Kommer kännas konstigt att vara tillbaka på jobbet i morgon. Undra om det har hänt mycket på de här tre veckorna..?

Veckans schema:

Måndag: Har tagit det lugnt, Månsarp ikväll.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30.
Onsdag: Jobb 07.30-13.30.
Torsdag: Ledig!
Fredag: Jobb 12.00-21.30.
Lördag: Jobb 07.30-21.30, delat pass.
Söndag: Jobb 07.30-14.00.

Måste ner och handla lite med! Jaha, något roligare hade jag nog inte att dela med mig av idag.. Så vi får höras senare eller en annan dag i stället :) Pussisokramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback