Måndag

Har varit och lunchat/ätit frukost med Lisen fisen :) Mums, och mys! Nu så ligger jag i soffan framför Greys Anatomy och skjuter upp städningen. Har inte städat sen Jonna vart här så är lite hundhår här och var. Får se när jag orkar ta tag i det! Om jag känner mig själv rätt så är det inte säkert att det blir av idag över huvudtaget.. Är så seg! 

Hade en jätte mysig söndakväll igår med Ruttan och Amanda :) Började med käk på Jensens sen till Ica maxi och handla. Sen hem till Amanda och titta på film, Firewall gick på tv. Den vart jätte bra och spännande! Bra avslutning på min jobbhelg helt enkelt :) 

Veckans schema:

Måndag: Ledig!
Tisdag: Jobb 07.30-13.30.
Onsdag: Ledig! Ska troligtvis träffa Jojje en sväng :) 
Torsdag: Jobb 13.45-21.30.
Fredag: Jobb 07.30-13.30. 
Lördag: Ledig! Kanske åka till farmor med mamma o pappa :) 
Söndag: Ledig! Ska tvätta, sen så blir det nog bio på kvällen, Eclipse!

Inte så mycket planer i veckan! Skönt att ta det som det kommer :) Men nu så har jag nog inte så mycket mer att dela med mig av så vi hörs senare eller en annan dag :) Pussokram

Kommentarer
Postat av: Hanna

allt bra?=)

Postat av: Anonym

Hej gillar din blogg ska vi följa varandra på blogglovin?

2010-07-28 @ 23:17:04
URL: http://beyoncerihannakatyperry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback