Lördag

Mitt uppe i jobbhelgen, bara halva kvar :) Än sålänge hade det rullat på bra. Lugnt och skönt på jobbet :) Är hemma hos Mammi och DC nu!

Har vart i Månsarp sen i måndags kväll nu. Har faktiskt vart skönt! Mysigt att få umgås lite med mamma och pappa! Och framför allt umgås lite med mormor och morfar som man så sällan tar sig tid och träffa. Så det har vart jätte mysigt :) Har ju givetvis myst och busat massa med Lillan med (hunden). Men nu är hon hos Johannas farmor, lämnade henne igår. Då blev hon allt lite ledsen, hon som har fäst sig så vid mig nu under den här veckan! Sötan :) Känns redan tomt utan henne! Saknar henne faktiskt lite :) Haha. Jag har nog fäst mig vid henne med! 

 

Oj glömde nästan bort att skriva vilket öde jag har vart med om de senaste dagarna. Två dagar irad stötte jag på ormar ute! FY! Något utav det värsta jag har varit med om! Usch jag bara sprang och skrek. Jonna sprang efter och undrade vad det var frågan om. Hon tyckte det var jätte roligt.. Hrmf, det tyckte inte jag!

Chefen kommer tillbaka från sin semester på måndag, då skulle han kolla upp om vi (vi är tre stycken som har "samma" vikariat) får förlängt efter 31 augusti. Hoppas verkligen det! Nu efter semestern har jag fått upp "tagget" igen för jobbet och trivs riktigt bra. Men vi får väl se vad som händer! Orkar bara inte bli arbetslös..

Hopp kanske ska ta mig en liten powernap innan det är dags att åka tillbaka till jobbet! Hoppas ni har en toppen helg! Pussokram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback