Hemma igen!

Hejhopp gummisnopp! Nu är jag hemma i tråkiga Sverige sen två dagar tillbaka igen. Har ni saknat mig? Det tror jag allt ni har :) Jag har i alla fall haft mer än en toppen resa! Ångesten är såå stor att vara hemma.. Och att semestern snart är över är inte heller särskilt skoj. Men men, tjejer lova mig att vi hittar på massa kul?! Sommarn är ju inte slut än..?!

Som sagt resan var jätte rolig, men nu är man ganska så sleten! Det blev ju fest varje dag i två veckor. Har även haft min längsta sovmorgon någonsin. Jag och Lizah sov till 16.00 en dag.. Och till 15.00 en dag. Annars blev det väl sisådär 5 timmars sömn varje natt. Galna ute kvällar, jätte härlig strand, blev stammisar på världens bästa restaurang.. Åhh vad jag vill tillbaka! Kan även intyga, att jag tror inte vi har några hemligheter för varandra längre vi som åkte.. Hahaha!











Mer bilder blir det inte här.. Kolla fb i stället! Vad gör jag nu då? Joo jag är hundvakt och försöker acceptera att jag faktiskt är hemma. Fick träffa mina tjejer igår i alla fall, några av dem! Och det kändes ju bra :) Ikväll blir det mys med Jonna (hunden). Som btw inte låter mig sova om nätterna så jag är grymt trött.. Hehe. Så kan det va! Vi hörs! Pussokram och hejdåå♥ 

Kommentarer
Postat av: Elina

jag har saknat dig!!! :) <3 skönt att kunna läsa vad du har för dig igen. miss yooou!

2010-07-17 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback