Torsdag

Osch vad mycket tankar jag känner för att skriva ner! haha, tror det blir ett hyffsat långt inlägg.

Är hemma nu, ny duschad, lyssnar på mix megapol och knaprar på lite knäckebröd med grillkrydda på! Mums :) Har superduper mycket ångest över att gå till jobbet i morgon. Inte för att jag har varit ledig i två dagar utan för den incidenten som hände i början på veckan, jag är livrädd över att folk ska vara arga på mig. Så jag hoppas att jag kommer kunna somna ikväll! Har inte tänkt så mycket på detta nu när jag har umgåtts med vännerna konstant i två dagar. Men nu när jag kom hem till ett tomt hus så kom tankarna igen..

En fråga till mig själv: Hur ska jag någonsin kunna klara av att bo själv? Jag är så himla sällskapssjuk så det finns inte! Är också så otroligt mammig så det finns inte! Jisses amalia, hur ska detta gå? Jag kommer ju gå in i deperission typ för att jag känner mig ensam.. Haha neejdå! Detta ska nog gå bra :)

Har kommit en riktigt bra bit på lägenheten nu! Det som fattas för att kunna bo där nu är ungefär soffa och säng. I går köpte vi köksbord och stolar, tv bänk och nattduks bord. Vi flyttade även dit mitt soffbord och min matta. Så nu börjar det likna något :) Mina vänner har varit så otroligt gulliga och hjälpt mig. När vi var klara med allt flyttande så velade vi lite över om vi skulle ha vinkväll eller inte, men så blev det! Jag knallade in på systemet och gjorde mitt första inköp där :) Sen så satt vi i min lägenhet och drack vin och hade det mysigt! Men så fort vi lämnade huset så blev det andra bullar, givetvis lite shots här och där som slutade med att både jag martina och lizah låg på hennes soffa däckade vid klockan halv tre kanske? En himla rolig kväll i alla fall :) Alla mådde dock inte lika bra idag.. haha. Ja vi behöver ju inte gå in på detaljer.. Men lite bilder ska ni få se i alla fall :)

  



  

Ungefär såhär såg det ut! Tack tjejer för all hjälp :) Jag lovar att jag ska hjälpa er när det blir dags för er att flytta :) Nu så kommer snart Sandra hem så då blir det väl lite mys framför tvn. Sen så blir det jobb i morgon och därefter en lugn helg! Ska bli otroligt skönt. Jaha nehe, nu är det färdig skrivet! Pussokram på er

Kommentarer
Postat av: Elina

älskling, jag är säker på att allt på jobbet kmr gå bra.. :) alla gör misstag! jag har gjort fler än vad jag kan räkna. så är det :) och alla vet om det, speciellt om de tänker över sina egna misstag lite. såg förresten ut som om ni hade jättekul på er vinkväll ;) miss you!

2010-01-22 @ 01:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback