Torsdag

Arbetsveckan lider mot sitt slut men för mig känns det som att den precis ska börja! Har jobbat sen i tisdags men bara korta pass, sisådär fem timmar. I morgon jobbar jag 9,5 timmar och på lördag delat pass, alltså 10 timmar. Living the dream, woooooohooooooo! Man måste ju vara posetiv :) Nemen det känns inte så jätte jobbigt att jobba helgen faktiskt, har ju inte jobbat så mycket det senaste så det känns nästan bara gött att jobba en del nu :) (lovar att jag inte kommer säga detsamma lördagkväll ;)). Jobbade ju på Älgstigen idag, ärligt talat så vart det inte så roligt som jag hade hoppats på.. Det beror på att det inte var någon av den gamla personalen som jobbade, bara massa nya! Sen så har de ju tagit över Barnarp från Råslätts hemtjänst och jag hittar ju absolut ingenting där ute! Så det kommer nog kännas ganska bra att komma tillbaka till Norrahammar imorgon. För tillfället så är det mer hemma för mig :) Men jag ångrar inte att jag traskde upp tidigt idag och tog detta passet, det gick ju bra och extra kosing är aldrig fel :)

Sen så bidde det en sväng in till lägenheten igenish.. Måste faktiskt säga att jag är vääldigt nöjd med mitt kök! Får jag nytt golv så kommer det bli riktigt Top notch ;) Resten är väl helt okej med men köket är jag mest nöjd med, det har jag designat bra ;) Mohaha. Så på söndag ska jag sova där i alla fall, uuuuh scary! Sen så tycker jag att ni vänner som inte har sett det får kika förbi och säga hej snart :) I dag tog jag även tag i min rädsla och ringde till vicevärden angående lite grejer. Han lät inte så arg idag! Haha. Inte supertrevlig men inte otrevlig. Så det gick väl bra! Ska ringa till han om två veckor igen då han inte vart hemma nu.. Min första tanke; YES då är han inte hemma om jag ska ha förfest nästa helg.. haha. Lite löjlig tanke eftersom han bor på bottenvåningen och jag på sjätte så han lär väl inte höra oss ändå. Träffar på lite söta grannar då och då, en del gamlingar men huuur söta som helst! Ska bli spännande och se vilken min andra granne är som jag bor vägg i vägg med. Den ena har jag ju träffat, en kille i 30 års åldern som var jätte trevlig :) Men den andra jag bor vägg i vägg med håller på och renovera eller flytta in eller jag vettifåglarna.. Så vi får väl se om jag stöter på han eller hon eller dem någon gång snart :)

Lite sovmorgon i morgon i alla fall! Tackar gudarna för det annars hade jag ju aldrig klarat av helgen. Ikväll blir det nog att sova tidigt :) Pussokram vi ses o på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback