Tisdag

Nemen är hon hemma idag igen, jobbar hon aldrig? Joo det gör hon faktiskt, hon ska jobba ikväll 16.30-21.30! Under den senaste veckan så har jag haft ganska så mycket ångest för att jag inte vill jobba osv. Men nu (för en stund sen) så fick jag helt plötsligt en posetiv känsla. Vad bra att jag ska få sätta igång och jobba lite mer igen. Man måste försöka tänka så, alltid! Annars kommer jag gå in i total depression. Älgstigens hemtjänst ringde innan! Jeey de har inte glömt bort mig :) Typiskt bara att de frågade om jag kunde jobba i helgen då jag redan jobbar :( Men sen ringde hon lite senare igen och sa att en hade ringt sig sjuk, så jag ska jobba där på torsdag 07.30-12.30. Ska bli kul att se hur det är där igen, kul att bytas av lite :) Så nu blir det en massa jobb resten av veckan:

Idag: 16.30-21.30
Onsdag: 07.30-13.30
Torsdag: 07.30-12.30 (Älgstigen)
Fredag: 12.00-21.30
Lördag: 07.30-21.30 (delat pass)
Söndag: 07.30-14.00

Men det ska nog gå bra! Har ju haft det lite väl lugnt förra veckan och nästa vecka har jag också ganska lugnt. Så det ska nog gå bra :) Är ju ledig på måndag. De hade ganska körigt på Älgstigen nu så det kan hända att det blir något mer pass där fram över, vi får se! Känns bra att jobba ett pass där igen. Eftersom jag inte vet än om jag får förlängt efter 31 mars så kan det vara bra att friska upp minnet hur det är där med.

Köpte säng igår :) Wooohooo, Living the dream! haha. Köpte även lite lampor och duschdrapperi + stång. Så nu börjar lägenheten se mer och mer ut som ett ställe där man kan bo. haha. Hoppas att pappa och dem får upp duschdrapperiet och spegeln i helgen, kommer inte lampan upp är det inte hela världen. Sen så ska bara soffan och dvdn dit för jag ska känna mig som hemma ;)

Har börjat bli mer och mer torr på fler ställen på kroppen :( Har börjat få fläckar på halsen.. Så jag ska försöka bli hård mot mig själv nu med att använda milda tvåler och lotions! Sen så ska jag nog faktiskt börja sola, kanske en gång varannan vecka. Se om det hjälper mot det! För det ser inte alls fint ut..

Vad långa inlägg jag gör nu för tiden! Haha. Jaja nu ska jag väl hitta på något annat. Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback