Onsdag

Har redan vart i stallet en sväng! Blev en kortis idag eftersom jag börjar jobba vid 14.00. Så ska hoppa in i duschen snart och sedan ska jag laga lite middag.

Hade en riktig mysdag i går! Gjorde grejer men ändå tog det lugnt.. Stressade inte och hade inga tider att passa. Åkte först ut till stallet och red en sväng. Red ut barbacka, mycket mysigt :) Sen så åkte jag hem, duschade och käkade och jag och sandra åkte in till Ikea och köpte lite smått och gott :) Sen så blev det till lägenheten och lämna massa grejer och även städa lite. Som sagt, det går verkligen framåt. På lördag ska vi åka dit en sväng och sätta upp gardiner, lite krokar, spegel och kanske något mer.

Ärligt talat så ska det bli ganska så skönt när den här veckan är över. Har ganska mycket att stå i! I dag jobbar jag 14.00-21.30. I morgon jobbar jag till 16.00 sen så ska jag till optikern och lite grejer. På fredag jobbar jag till 15.00 sen så blir det mys i stallet och sova där! På lördag blir det då också att vakna i stallet och släppa ut hästarna, troligtvis rida också :) Sen så blir det väl lägenheten en sväng då! Sen så klockan halv 6 måste jag infinna mig hos Lizah och så blir det att spendera kvällen med mina underbara flickor :) Läängtar! Nästa vecka är inte fullt så späckad..

Nehe duschen var det! 

Kommentarer
Postat av: mariana DG

snygging kolla in min bloppis =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback