Misstag

Alla gör misstag! Även misstag som inte får hända händer, det är mänskligt att göra misstag.. Men det känns förjävligt! Detta handlar inte om en "fyllegrej" utan en liten grej som har hänt på jobbet. Det är en grej som har försvunnit och efter en hel del analyserande så har jag kommit fram till att jag är sisådär 70 % säker på att det är jag som har råkat tappa den. Jag är dock inte så förvånad! Ända sedan jag började på Norrahammars hemtjänst så har allt gått väldigt bra i det stora hela, och någon gång måste ju det givetvis vända. Jag vet att detta har hänt innan, sånt här händer alltid någon gång på hemtjänsten.. Det är lätt hänt! Men det känns ändå förjävligt att det händer. Jobbet är det stället där jag mest vill vara omtyckt och göra bra ifrån mig. Och jag har faktiskt gjort bra ifrån mig på jobbet, jag sköter mitt jobb på ett mycket bra sätt annars och brukar jämt ha stenkoll på mina grejer.. Förutom i går då antagligen! Så nu känns det som om att jag kommer tappa en dels förtroende i personalgruppen.. De som alltid tror sig göra rätt (fast jag vet X antal gånger då de också har gjort "misstag", även värre misstag). Medan vissa är gulliga och förstår att jag känner mig dum och tycker synd om mig. Så tack för det :) Åhh vad jag önskar att någon har hittat den när jag jobbar igen på fredag och att det har visat sig att det inte var jag som har slarvat bort den.. Men jag vet att det kommer lösa sig! Det är ju liksom inte jordens undergång direkt, men det känns lite så för mig och det kommer det nog att göra tills det är löst.

Hopp, ska käka färdigt nu sen så blir det en sväng in till lägenheten <3 Hänga upp lite kläder och så. Försöka att få tankarna på annat håll.. Sen så ska jag möta upp sandra så ska vi fixa lite i hennes lägenhet också :) Sen så är jag ledig i två dagar..Ska bli skönt! Hoppas på att kunna flytta en del saker då. Nehe pussokram på er, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mariana DG

vad har du tappat bort ;/ ?<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback