Måndag

Hopp nu är nästan alla helgerna över! Bara trettonhelgen kvar.. Så nu är allt tillbaka i rutinerna igen, så gott som i alla fall. Tycker det är rätt skönt faktiskt :)

I dag fick jag ju nyckeln till min lägenhet, så nu är renoveringen i full gång! Har varit där och rivit dän gamla tapeter och slipat och grejat. Har även köpt nya fina tapeter. Kändes lite tungt att betala men jag får nog inse att det inte är helt gratis att renovera och fixa och dona och flytta över huvudtaget. Men det har jag så gott som gjort så inga tårar över det. Mamma sa att jag skulle få ut ca 14 000 i januari! Finfint :) Åhh vad fint det kommer bli när det är klart :) Längtar! Lite av tapeterna kommer i alla fall komma upp i veckan :) Ska tapesera om i köket och i vardagsrummet. Köpte en jätte fin tapet idag som jag ska ha som fondvägg. Sen så ska vi måla lite lister och köksluckorna, sen så blir det eventuellt att lägga nytt golv i köket med. Mina päron är så otroligt snälla som hjälper mig! Men ärligt talat så tror jag faktiskt att de tycker det är lite roligt med :)

Kommer väl lägga upp lite bilder så Elina får se men än sålänge så är det bara damm i hela lägenheten eftersom vi har slipat så mycket så än sålänge är det inget att se :)

Nu så blir det lite mys framför tvn, sen sova! I morgon ska jag till Blossom på dagen sen så blir det jobba kväll igen, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback