Måndag

Ny vecka, igen. Jobbar kvällen idag, fint :) Behövs efter helgen. Så tjejer säg mig, hur kommer det sig att jag har otroligt ont i ryggen och nacken och hittade ett fint blåmärke på mitt smalben idag? Haha, tror jag kan komma på svaren själv! Tror vi alla är överrens om att det var en galen kväll i lördags :) Men himla roligt hade vi i alla fall. Var ute och käkade på Soya, mums :) Sen så fick jag en flaska vin och en fin tavla med kort på oss :) Sen så blev det en kul förfest som vanligt och en lika rolig utgång :)







För er som har missat det så var jag sjuk och hemma från jobbet för första gången i två dagar.. Man får väl säga att de där två dagarna gjorde susen, för nu mår jag bättre. Fortfarande förkyld, men är i alla fall piggare och redo för att jobba. Orkade dock inte åka in till lägenheten idag! Men det blir troligtvis en sväng imorgon efter jobbet sen så blir det en del jobb där onsdag torsdag. Är inne på min goaste jobba vecka nu, jobbar kväll idag, går till halv två i morgon, ledig ons och tors sen går jag till fyra på fredag och är ledig lördag söndag måndag. Fint! Ska köpa och försöka montera ihop en tvbänk, nattduksbord och köksbord + stolar. Känns som det går väääldigt sakta, som om att jag aldrig kommer bli klar.. Tanken var att vi skulle hänga upp spegel hatthylla och lite så i lördags men självklart så gick inte det pga av borren eller väggen eller jag vetti sjutton. Så nu är det lite snygga hål här och var. Underbart! Men men pappa sa att med en annan borr ska det nog gå.

Skrev ett super långt inlägg här om dagen som försvann. Då blev jag lite sur! Så det är förklaringen på varför jag inte har skrivit på några dagar. I fall ni undrar ;) Hopp nu så ska jag fortsätta slöa framför datorn och tvn (vänner) så ska jag snart käka then its time to go to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback