Måndag

Myser i soffan nu, mätt och belåten av min alcamosallad! Mums :) Har äntligen jobbat färdigt helgen. Sköönt! Nu är jag ledig i två helger. 

Det går framåt med lägenheten! Nu är äntligen allting taperserat och målat :) Fondtapeten som jag hade valt ut blev supersnygg på väggen. Vad som är kvar är nu då är ju att lägga golvet i köket! Men det blir nog inte än riktigt, kommer troligtvis flytta in innan vi gör det. Sen är det väl bara att börja köpa alla saker och lasta in.. Men eftersom mamma och pappa åker till sälen på söndag och är borta en vecka så lär det ju ta sin lilla tid innan allt är på plats. Men jag ska i alla fall försöka att flytta så mycket som möjligt och bilen rymmer nästa vecka :) Så att det så gott som bara är säng, soffa och möjligtvis köksbord kvar sen :)

Jahopp! I morgon så ska jag bara ta det lugnt.. Ska upp till stallet och ta hand om Blossom och katterna. Sen får man väl se om det blir en sväng in till lägenheten och städa lite kanske. Förutom det så ska jag bara ta det lugnt i alla fall :)

Börjar sakna mina flickor lite! Men på lördag får jag träffa dem och vi så ska vi hitta på något roligt eftersom att jag har fyllt år. Blir väl en utgång i alla fall :) På torsdag då det är min dag så ska jag även in till bolaget en sväng. Det är väl nästan ett måste att göra på sin 20 års dag? Det tycker i alla fall jag :) ♥


Kommentarer
Postat av: Lizah

Kan inte fatta att vi blir 20 :) känns så himla vuxet haha, och vi flyttar hemifrån å allt! Men som tur är så är vi fortfarande lite barnsliga av oss :D !! Saknar diig men på lördag sla vi ju fira världens bästa Fia :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback