Lördag

Alf är sur! Hon är sur över att hon har missat och kommer ha missat två utgångar, vilket innebär super roliga kvällar med vännerna på över två veckors tid! De var ute i tisdags, men nej då jobbade jag! Och nu så ska de ut i kväll igen, men nej då jobbar jag i morgon bitti tidigt som as. Vilket känns enooormt tråkigt! Men vi får faktiskt inte glömma att jag tjänar kosing och ska man flytta hemifrån så måste man ha kosing för att klara av vardagen :) (ett tappert försök till att muntra upp mig själv). Nästa helg så är jag med er igen och gör staden osäker :)

Hur går det då med lägenheten och flytten? Joo tack, det går bra! Sakta men säkert så att säga. Det är ganska mycket och göra men vi har kommit så pass långt att vi bara har en vägg kvar i stora rummet att tapetsera + köket, sen så har vi nästan målat klart allting som ska målas. Så egentligen har vi kommit ganska långt! Det bara känns så segt eftersom att jag vill att allt ska vara klart på en natt så att jag kan bosätta mig där nu. Men lets face it, that's not gonna happend!

Jaha, om en dryg timme kommer släkten hit och så blir det lite släktkalas! Gott att äta och förhoppningsvis lite presenter (=kuvert med pengar). Sen efter det ska jag bara slappa då jag är otroligt trött! Eller ska man kanske åka in till vännerna en sväng nykter och hälsa på dem? Hmm.. Kan ha det i bakhuvudet som ett alternativ. Men troligtvis blir det att vara hemma eftersom att jag ska jobba delat pass i morgon! Jeeey, vad roligt det ska bli :D

Hopp, ni som läser mellan raderna förstår nog att jag är på lite depphumör! Det började någongång i gårkväll och har inte riktigt gått över. Fråga mig inte varför! Det är väl mina kvinnohormoner som spökar, så vad ni än gör; var inte elaka mot mig idag för då kommer jag börja lipa eller hugga tillbaka som jag kan göra ibland.. Hahaha. Har haft lite konstiga drömmar nu i flera nätter som gör mig mycket förvirrad. Drömmarna gör att tankar väcks i min skalle, tankar som gör mig ännu mer förrvirrad och faktiskt till en dålig kompis..

Menmen, som min kära vän brukar säga: What you gonna do liksom? 
What I'm going to do now är att jag ska fräscha till mig, försöka piggna till och försöka komma ur mitt depphumör tills min kära gäster kommer :) Ha det bra, pussokram ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Alfie :) nästa helg ska vi ut och partaja massvis :D . Jag saknar dig ikväll, ingen kväll är fulländad utan min alf som sedan har efterfest med mig :)!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback