Fredagsmys

Ojojoj vad jag har varit duktig idag! Jag jobbade till 16.00, på hemvägen handlade jag lite, när jag kom hem så strök jag en ganska rejäl hög med tvätt, sen så plockade jag ut diskmaskinen, sen så lagade jag mat till mig själv, sen så gjorde jag i ordning efter min matlagning och nu tycker jag att jag är värd att mysa ner mig i fotöljen framför tvn resten av kvällen. Ikväll är jag helt ensam i huset! Mamma och pappa är fortfarande i sälen och Sajje är hos Emelie. Men vet ni vad? Jag tycker att det har vart jätte mysigt att vara för mig själv ikväll :) Så det kommer nog inte vara så illa att flytta ändå :) Hihi. Ska bli otroligt skönt att inte gå ut i helgen faktiskt! Visst vi har superkul när vi är ute, alltid! Men det ska bli skönt att ändå få ordentlig sömn och vila ut sig lite mer än vanligt :) I morgon har jag inga planer alls typ. Förutom 21.15 då det blir bio, "Snabba cash" ska ses!

Förresten vet ni vad som hände innan? Jag skulle käka pommes och när jag öppnade ugnen så brände jag mig på fingret av ångan!!! Aj vad ont jag har :( Har aldrig bränt mig på ånga innan.. Har ni? Tycker det var lite halv läskigt faktiskt. Haha.

Hopp nu ska jag nog vara lite onyttig och fortsätta titta på Lets dance!
Pussokram, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback