2010

Vad konstigt det känns, 2010. Nu är det år 2010, jag fyller tjugo år inom en snar framtid! Haha

Nyårskvällen var mycket bra :) Blev mycket skratt, dans, champange med vännerna! Jaa allt som behövs för en lyckad kväll :) Så blir året som nyårkvällen så kommer det bli ett bra år!

  



Haha, jag blundar på typ alla kort!

Nu så har jag och Johanna vart i stallet en sväng i alla fall :) Tagit hand om Blossom och katterna. Och nu så sitter jag här helt ensam hemma och tycker synd om mig själv.. Herregud hur ska det gå när jag flyttar hemifrån och ska bo ensam :O Kommer typ tvinga mina kompisar att bo hos mig.. haha! Börjar bli nervöst nu. På måndag så har jag nycklen! Innan har det bara kännts kul, nu helt plötsligt känns det lite läskigt. Men det är väl så det ska kännas antar jag :) Nu så ska jag laga mig lite god mat!

Ha det så bra mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback