Torsdagkväll, lite onödig läsning på plats..

Jaha.. Vad hade jag tänkt att skriva idag då..?

Har jobbat nu i två dagar! 7,5 h igår och 8,5 h idag. Det känns bra att vara igång igen, inte bara ligga hemma i soffan. Imorgon går jag bara till 13.30. Sen är det heeelg :) Längtar tills på lördagkväll! Träffa mina underbara och bara ha roligt. Imorgon så kommer troligtvis mormor och morfar hit en sväng. De ville ju givetvis titta på min och Sandras fina lägenheter! Ska bli kul o se vad dem tycker :) Kan tänka mig att morfar är väldigt nyfiken på Sandras då han själv bodde på Sjögatan i hans ungdom :)

Även om det kändes skönt att bara på benen igen och göra lite nytta, så var det ändå otroligt skönt att vara hemma några dagar. Jag trivs med mitt jobb, det gör jag! Men på den senaste tiden så har det alltid känns så segt kvällen innan det är dags att jobba. VARFÖR? Förstår inte varför, för det går nästan alltid super bra på jobbet. Så tycker det känns så himelans onödigt! Blä, bortbortbort. Haha jag har inte ens jobbat ett år än och har redan tröttnat? Hur ska jag då klara av 45 år till? Aaa jisses malia. Det är inte lätt att vara liten ;)

Livet i lägenheten flyter på kanon annars! Förutom att jag vaknar varje natt och tror att jag är i Månsarp. När jag hör mina grannar så tror jag att det är mamma och pappa på övervåningen. Kanske är dags att jag åker och hälsar på och sover en natt där. Kanske gör det nästa vecka :)

På lördag ska det i alla fall bli många skratt med mina finaste, och sedan ska jag dansa in i dimman hela natten lång :) Cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback