Söndagkväll

Jaha, nu vart det söndag igen. Slut på denna veckan :) Jobbade igår, sen på kvällen blev det utgång! En rolig kväll :) Var så skönt att vakna upp i egen säng efter utgång. Det var inte igår direkt! haha. Idag har jag bara slappat. Var och käkade på MC donalds med några vänner. Sen slocknade jag i soffan och vaknade för sisådär en halvtimme sen. Ikväll blire nog sova tidigt!

Kan väl slänga upp några bilder :)

  

  

Veckans planer är följande:

Måndag: Jobb 16.30-21.30. Innan dess så måste det inhandlas lite varor, annars ska jag nog bara slappa.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30. Sen så påbörjar vi vårt nya liv med Poweryoga 18.15!
Onsdag: Jobb 07.30-13.30. Sen så blir det kanske en sväng till Ikea med familjen! Sandra har lite grejer som ska inköpas.
Torsdag: Jobb 07.30-13.30.
Fredag: Ledig! Det ska tvättas och förhoppningsvis städas.
Lördag: Jobb 07.30-14.00. Sen släktkalas! Kanske sova hos mamma och pappa.
Söndag: Jobb 07.30-21.30, alltså delat pass!

Jag är inne på min jobbigaste jobbvecka. Att gå upp så tidigt tre dagar i rad är inte riktigt min grej. Men det får gå :) Veckan efter det är det ganska mycket jobb också, men sen så blir det lugnt ett tag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback