Sjuk..?

Jaha.. Där fick man för att man skulle vara duktig och träna igår. Har mått lite halvers på kvällarna hela veckan, och då tänker jag ju att det är för att jag har vart uppe tidigt nu flera dagar i sträck. Men lik förbannat så ligger en förkylning där och lurar och när jag ska träna så bryter den ut och nu ligger jag hemma i soffan och orkar inte göra någontingen alls! TYPISKT. Ännu mera typiskt att jag ska jobba helgen nu med. Har sovmorgon i morgon sen så är tanken att jag ska gå upp lika tidigt tre dagar i rad igen. Vågar inte ta febern eftersom att jag inbillar mig att om jag får sova bra i natt så kommer jag vara frisk i morgon.. Eftersom det är mig det handlar om så kommer ju inte detta att hända! Eftersom det är jag så kommer jag må dåligt i helgen med.. Men jag vill inte ringa mig sjuk! Det är kaos på jobbet redan som det är! Men samtidigt så är det så himelans jobbigt att jobba när man mår så dåligt. Aaa jisses.. Ska ta det super lugnt hela dagen i morgon i alla fall och hoppas på att jag mår bättre på lördag :)

Träningen i går gick annars bra :) Vi tog en sväng på gymmet i stället för passet. Sprang 25 minuter och körde på crosstrainern i 15 minuter. Det är ju alltid något? Sen så slutade vi med lite mage och rygg. Det var jätte kul :) Fram tills i natt då när jag vaknade och använde isbitar som halstabletter. Haha. Vi har lite tur att Bella jobbar där så hon kan visa oss hur maskinerna fungerar :) Hade tänkt att köra nästa gång på måndag. Men nu får vi väl se hur det går med tanke på min förkylning!

Nee nu ska jag sluta klaga!
Hoppas allt är bra med er :) Hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback