På bättre humör!

Nu går mina kanler som vanligt så nu är jag nöjd :) Dagen har vart kanon. Träffade Lizah vid ett, vi gick och köpte träningskort på Sense. Så nu ska vi börja ta tag i våra liv! Och den här gången så kan jag lova att det kommer bli av för jag tänker inte slänga bort så mycket pengar på ingenting. Ser fram emot att komma igång :) Sen så lunchade vi på Kaffe paus, sen gick vi hem till mig och drack kaffe. Och här har vi hängt hela eftermiddagen/kvällen. Lizah åkte hem nu vid halv nio. Så idag har jag inte vart ensam :)

Verkar som grannen ovanpå har förfest! Kan ju inte förneka att man blir lite sugen på att hänga på. Samtidigt som jag oroar mig för att jag inte kommer kunna somna för att de spelar så hög musik. Men sikken tur då att jag har sovmorgon i morgon!

Planerna för resten av veckan är följande: 
Torsdag: Träffa mamma klockan tolv och luncha, sen jobb 13.45-21.30. 
Fredag: Jobba 07.30-13.30. Troligtvis träffa tjejerna på kvällen, annars bara ta det lugnt!
Lördag: Jobba 07.30-14.00, har tagit ett extra pass. Sen blir det lite utgång på kvällen!
Söndag: Ledig! Vara bakis..? Ta det lugnt blir det nog i alla fall.

Nu så ska jag nog bara ligga och kolla vänner, försöka att bli trött. Sen så ska jag krypa ner för natten :) Så god natt på er! Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback