Onsdag

Ikväll tar vi tag i våra nya liv jag och Lizah! Det ska bli ett powerbox pass. Har inte tränat på år och dar så det ska bli roligt och se hur det ser ut.. haha. Men någon gång ska ju vara den första :) Fastän att jag är så grymt trött och aldrig skulle kunna föreställa mig att jag skulle orka träna idag så känner jag mig ändå väldigt pepp. Tänk vad skönt efteråt! Och tänk vad skönt o få bättre kondition och ork..

Så nu så tycker jag att jag är värd att slappa en stund :) Bara en dag kvar att gå upp tidigt sen så får jag äntligen sova ut lite på fredag :) Sen blir det en lika fartfylld helg som vecka, jobbjobbjobb! Men det ska väl gå bra. Har även tagit tag i min rädsla igen och snackat med vicevärden, och jag dog inte den här gången heller utan det gick bra. Haha.

Nu så ska jag i alla fall slappa lite och tagga inför kvällens träningspass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback