Onsdag

Jaha, då var det dags! Workiworki. Känns tungt faktiskt! Jag är inte helt frisk än, är fortfarande förkyld och trött i kroppen. Men känns som att det kan dröja ett tag innan det försvinner. Så en del av mig är envis och säger gå till jobbet nu och pröva, tre dagar klarar du. Medan en annan del av mig säger ligg hemma och vila, du kommer inte orka! Men jag ska försöka. Har ju möte i 2,5 h först och sen är det kvällsrundan så det ska väl gå ganska så bra. Funkar det inte så får jag väl vara hemma i mon då.. Det är ju inte mer med det!

Nu så ska jag slappa lite i alla fall, sen så ska jag luncha med mammi innan jag ger mig iväg. Wish me luck :) Orkar inte vara förkyld och sjuk meeeeer!

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Elina

saknar dig, baaaby.. <3

2010-02-18 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback