Måndagkväll

Jaha, då vart det kväller! Känner mig faktiskt vääldigt ensam.. Men jag måste erkänna att jag har haft en himla mysig dag :) Ställde klockan på 09.30, så då traskade jag upp! Åt lite frukost och fixade lite. Sen så kom Sajje och hämtade mig runt tolv snåret och vi åkte och handla massa mat på willys. Så nu slipper jag gå hungrig :) Har även fixat ett period kort, så nu kan jag åka massa buss! Mohaha. Sen så traskade jag hemåt, tog med mig lite kinesmat. Sen så lite senare så traskade jag bort till Sajje och fikade med henne och Emilia. Sen så har jag bara vart hemma! Vart duktig och käkat lite hummer&räksoppa till kvällsmat. Nu så tittar jag lite på 13 snar 30 som går på trean medan jag väntar på att Paradise ska börja. Sen så blir det bums i säng efter som jag ska upp tidigt tidigt i morgon och jobba, 07.30-13.30!

God natt och sov gott säger vi väl nu då :) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback