Måndagkväll

Godkväll på er sötnosar :)

Dagen har vart bra! Jobbet ringde och väckte mig vid 07.37 och frågade om jag kunde jobba förmiddagen istället för kvällen.. Okeej dååå, så fick det bli! De kom och hämtade mig en halvtimme senare, sen så jobbade jag fram till klockan 13.30. Och så ser ungefär resten av min vecka ut med! Nu har jag vart hos Sajje en stund på kvällen, och nu ligger jag i soffan och kolla på Design Simon och Tomas. Mys :)

Alltså jag vet att jag är helt sjuk i huvudet, men jag är redan sugen på en utgång igen!!!! Haha. Jag var liksom ute i förrgår.. Men det får vänta till nästa helg :) Då ska vi fira Amandas hemkomst!



Åhh vad jag vill ha sommar och varmt och underbart väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback