Måndag

Trött och seg! Dagen efter dagen efter.. Ikväll ska det i alla fall bli jobb 16.30-21.30. Hoppas det går bra, snabbt och smidigt!

Usch har kommit in i en sån där liten depp-period. Allting känns tråkigt, och har en klump i magen hela tiden utan att veta varför. Det är faktiskt en nackdel med att bo själv, man hinner tänka så mycket mer! Fast jag vet inte vad det är jag tänker på.. Hmm, det där lät lite konstigt! Haha, aja skit samma.

Skulle vara underbart att åka till Sälen nu en vecka. Jag är super sugen på att åka skidor, och framför allt komma iväg lite. Iväg ska vi ju visserligen nästa helg :) Då blir det Göteborg. Åhh vad skönt det ska bli att komma iväg till en annan stad lite. Se något annorlunda, än Centrum och jämt samma människor..

Sophie har ju skaffat hund nu! Åhh vad avis jag blir. Har ju alltid velat ha en hund jag med, men har ju aldrig kunnat ha det eftersom min pappa är pälsdjursallergiker. Men nu bor jag inte hemma längre! Tänk vad mysig med en egen liten vovve?!

 

Men hur mycket jag än vill ha hund, så ställer jag frågorna till mig själv: Klarar jag av det? Är jag redo att ta det ansvaret? Är jag redo att binda upp mig så? Njaa.. Jag är inte riktigt säker på det! Så jag får fundera och vänta lite till, men någon gång i mitt liv så ska jag i alla fall skaffa mig en hund! Jag ska ju ta hand om Lillan en vecka i sommar i alla fall. Hon kommer gosas sönder <3 Men det är ju kanske inte helt fel, då får jag ju liksom testa på lite hur det är :)

 

Jaa dessa underbara djur!

Ska traska iväg till Sandra om en stund och luncha med henne. Får se vad vi hittar på för skoj :) Sen så ska jag låna bilen ut till Norrahammar. Hålla tummarna för att jag klarar mig hela vägen ut! Aja vi hörs väl i morgon. Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback