Lördag

Ligger här och tycker synd om mig själv ikväll igen.. Överväger att traska bort och säga hej till mina vänner! Men att ge sig ut i det här kalla vädret när jag redan har så ont i halsen känns inte så lockande. Blää jag hatar att vara sjuk :( Men måste ändå säga att jag har det ganska så mysigt här med min gosiga filt i min gosiga soffa. Men inget går ju upp mot en utekväll med vännerna. Wellwell, det kommer fler gånger. Viktigare att bli frisk nu! Även om det känns lönlöst då denna förkylen är grymt envis. Har börjat hosta nu med.. Jaa åh vad synd det är om mig! Snart så ska jag i alla fall tillbringa en helg med några av dem underbaraste i Göteborg. Kommer bli toppen :)

Faster med familj var här innan + farmor. Finns det någon sötare gamling än min farmor? Nee jag tror faktiskt inte det :) Det var i alla fall kul att träffa dem, och de tyckte att det var jätte fint i min nya lya :) Jaha, nu så ska jag nog käka lite apelsin och dricka te.

Dansa lite för mig ikväll tjejer! Hoppas ni är på utgång nästa helg med för då planerar jag att vara frisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback