Livet som stadsbo

Mitt liv som stadsbo går bara fint! Idag steg jag upp runt halv sju, tog bussen som går 06.58 mot jobbet. Gick finfint :) Jobbet gick bra! Det var riktigt bra stämning idag på jobbet, och dem dagarna får man verkligen ta vara på! Annars så är det väldigt stressigt och mycket att göra nu =/ Så jag kommer få en tuff dag på fredag och ska hoppa in extra på lördag 07.30-14.00! Men det är bara att kämpa på :)

Hoppade av på mammas jobb och hämtade lite grejer :) Sen så traskade jag hem och lagade mat! Konstaterade än en gång att jag verkligen behöver köpa ny spis.. Sen kom Martina upp en sväng, vi tjötade lite. Sen så slappade jag framför tvn. Sen så träffade jag Emmelie, tog en fika med henne och kikade sedan på varandras lägenheter! Tycker det känns bättre än toppen att alla vännerna kommer närmare inåt stan nu :) Bara Sophie och Ellen kvar nu ju :) Nu så blir det mys framför tvn, Paradise Hotel final. Jag hejar nog på Kristoffer men jag tror att Jackie och Patrik kommer vinna faktiskt. Det märker vi :)

Börjar trivas bättre och bättre i stan och lägenheten för varje minut som går. Tur det :) Klart att jag fortfarande saknar min kära familj hela tiden (jag vet, jag är en superduper morsgris!), men det känns ändå så bättre nu än vad det gjort innan :) Så det går åt rätt håll! Det tar nog lite tid som sagt för att man ska känna sig som riktigt hemma :) Märker mer och mer hur lyhört det är här.. Grannen över mig hörs ganska så väl! Och ut i korridoren ska vi inte tala om! Haha. Men då känner man sig inte lika ensam faktiskt, när man hör att det finns folk i närheten :)

Nu är det nog färdig babblat för idag!
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback