Lite bilder

Jaha, då slänger vi upp lite bilder på lägenheten igen.. Fast nu är det aningens mer möblerad! Känns fortfarande som det fattas lite smågrejer men den är tillräckligt möblerad för att jag ska kunna bo här :)




















Sådär! Jag överlevde första natten, trotts att Lizah har skrämt upp mig med massa spökhistorier ;) haha. Nemen jag sov ganska så bra faktiskt! Känner mig inte riktigt som hemma än, men det gör jag väl så småningom :) Idag ska jag och Sandra åka och storhandla mat.. Annars så har jag inte så mycket mer planerat faktiskt, joo skaffa busskort med. Sen så blir det väl bara att slappa resten av dagen :) Ifall någon vill titta förbi i eftermiddag så är ni varmt välkomna :) Hihi. Imorgon så blir det jobb 07.30-13.30, alltså upp i ottan och åka buss ut till Norrahammar. Nee nu ska jag väl göra iordning mig lite smått. Pussokram!

Kommentarer
Postat av: hannah

guuud va mysigt! sjukt snyggt köksbord! smart lösning med stolarna med. ikea perhaps ;) ? när får man inbjudan till en inflyttningsfika ?

Postat av: mariana DG

gud va mysigt :)

2010-02-02 @ 20:54:19
URL: http://marianadg.com
Postat av: Elina

det ser hur fint ut som helst! :) så stolt över dig, fia. kanonsnyggt! jag längtar ihjäl mig efter dig... :( massa kärlek

2010-02-03 @ 01:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback