jfspgjperupgjehrkijpop

Nu är jag både sur arg och ledsen!

H*lvetes j*vla SKIT! Från och med denna morgon så har 3an 5an 6an och MTV (var säkert någon mer) bestämt sig för att inte visa några program, bara visa svart bild. GAAH vad arg jag blir!!!!! Varför funkar inte dem nu helt plötsligt?!?!?! Det är precis dem som jag behöver för att kunna överleva min ensamhet här i min egna boning. Och känner jag mig rätt så lär jag inte ha tur och att de hoppar igång helt plötsligt! Så j*vla typiskt.. Neej med det är väl självklart att allt inte ska rulla på för mig, alltid ska det vara någon liten skitgrej som blir till stor och förstör!!!!

Nee nu ska jag plocka ur diskmaskinen sen så ska jag träffa Lizah en sväng.
Hörs senare när jag är på bättre humör! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback