Fredag

Som sagt, trivs bättre och bättre i min lilla boning för varje dag! Jag tror allt att jag är redo att säga de magiska orden, jag älskar min lilla lägenhet! Mohaha. Har vart duktig och lagat mat idag, inte ätit ute. Blev mackaroner och bacon i för sig.. Men vem har sagt att det måste vara avancerat? Det är ju gott och smidigt som tusan :) Blev även en sådan matlåda tills i morgon. Ska verkligen bli spännande och se hur länge det är roligt att hålla städat och undanplockat.. haha! Hoppas det kommer hålla i sig längelänge ;) Hade en helvetes dag på jobbet i går rent ut sagt. Stress hit och stress dit. Då var sängen extra skön när jag kom hem kan jag intyga. Idag har det gott desto bättre :) Ingen stress idag inte, fint! Martina kommer snart förbi en sväng, sen ikväll blir det mys. Antingen med tjejerna, eller med mig själv :) Haha. Nu så ska jag koka mig lite kaffe sen så blir det att kolla lite Top model.

Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback