Fredag

Jag brukar inte vara sjuk! Jag är den där personen som kanske är sjuk sisådär två gånger om året. Men nu har jag blivit sådär superförkyld/halvsjuk två gånger på det här året och det har gått en och en halv månad ungefär. Jag hatar att vara sjuk :( Ringde mig motvilligt sjuk till jobbet i helgen.. Ville verkligen inte, men det är nog bäst så att jag kan krya på mig och så att jag inte smittar mina söta små gamlingar :) Ska försöka gå på måndag i alla fall.. Längre vill jag inte gå hemma!

Har i alla fall klarat av tvätten idag! Har fått lite sällis av mamma, hon var så snäll så hon städade lite här. Mina kusiner ska ju komma och hälsa på i morgon :) Sen så var även pappa så snäll och kom förbi med en alcamosallad. Jag vet, jag har världens bästa päron :) Nu så ska jag knalla bort till Sandra och köra henne till en kompis. Sen så blir det soffan hela kvällen och dricka te I guess.

Hoppas ni andra får en kanonkväll :) Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback