Alla hjärtans dag

Har varit hemma i Månsarp för första gången sen jag flyttade! Tittade in i våra tomma rum, hela huset kändes mycket tommare på något sett. Fick god mat i alla fall, potatis, brunsås och pappas hemlagade köttbullar :D Fint. Ligger här och hostar fortfarande. Precis när jag tyckte att den här förkylningen aldrig kommer att gå över så kände jag mig faktiskt lite bättre. Vågar knappt säga det men jag känner mig nog snäppet piggare ikväll. Ska vara hemma i morgon med i alla fall. Vill hemskt gärna gå på bio i morgon med tjejerna! Vill så gärna se den filmen, Valentines day och sen så vill jag ju hemskt gärna träffa tjejerna med. Men samtidigt så är det allra viktigaste att bli frisk just nu! Jaa jag vet det är inte alls jobbigt att gå på bio, men samtidigt så måste jag ändå gå en bit i det kalla vädret och det är inte det bästa för min förkylning. Wellwell vi får väl se hur jag känner mig i morgon :) Sandra kommer i alla fall hit på morgonen efter att hon jobbat natt och ska käka frukost! Myspys :) Ikväll ska jag försöka få i mig lite överbliven smörgås tårta från gårdagen :)

Hoppas ni som firar alla hjärtans dag har haft en toppen dag med era hjärtevänner :) Hoppas ni har haft en riktig mys dag med massa pussar och kramar. Kan säga att jag är lite avundsjuk på er :) Jag själv har prickat in och dejtat killar på alla hjärtans dag tre gånger tror jag! Men jag tror inte att jag har firat tillsammans med den respektive en enda gång. Haha. Så jag kanske inte ska säga så mycket! Men någon gång i framtiden hoppas jag på att få sällskap denna dag och mysa till det lite extra :)

Nu så ska jag kolla på lite gamla Prison break avsnitt! Behöver ett litet break från vänner ;)



Massa pussar och kramar från mig till er <3

Kommentarer
Postat av: rolf lundgren

alla hjärtans dag är överskattad

2010-02-15 @ 10:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback